|
|
|
Główne cechy programu to:
|
|
Główne cechy programu to:
|
*możliwość sprzedawania towarów w ujęciu wartościowym;
|
|
*prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
|
*obsługa kart kredytowych;
|
|
*prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);
|
*ewidencja i rozliczanie należności i zobowiązań (historia płatności dokumentu, raporty kasowe, wystawianie not odsetkowych i wezwań do zapłaty itp.);
|
|
*pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
|
*możliwość udzielania i rozliczania zaliczek (także przez skojarzenie dwóch dokumentów);
|
|
*obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
|
*bogate możliwości definiowania cen zakupu i sprzedaży, jednostek miar, form płatności, upustów, poziomów cen, walut; automatyczne przeceny; raporty z przeprowadzonych przecen;
|
|
*rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);
|
*rozbudowane kartoteki towarów, usług, kompletów (uproszczona obsługa produkcji), opakowań zwrotnych; zapisywanie historii zmian w kartotekach;
|
|
*obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;
|
*pełna kartoteka kontrahentów: z uwzględnieniem m.in. numeru identyfikacyjnego podatnika w Unii Europejskiej, z podziałem na odbiorców i dostawców; kontrola zadłużenia; komunikat wyświetlany przy wystawianiu dokumentu, udzielanie upustów przy osiągnięciu określonego obrotu, dane płatnika i odbiorcy;
|
|
*pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;
|
*rozbudowana kalkulacja cen; uproszczony cennik z możliwością importowania przez programy Microsoft Word i Microsoft Excel;
|
|
*wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
|
*prowadzenie ewidencji stanów wielu magazynów wg zasady LIFO lub FIFO w rzeczywistych cenach zakupu; usprawniona funkcja kontroli stanów minimalnych; możliwość rezerwacji stanów magazynowych i wydawania dyspozycji za pomocą zamówień;
|
|
*rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
|
*drukowanie na dowolnej drukarce kodów kreskowych i etykiet z cenami, np. w formie naklejek;
|
|
*pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT.
|
*usprawniony mechanizm szybkiego wyszukiwania towarów i kontrahentów wg dowolnych kryteriów;
|
|
Wymagania systemowe Subiekta GT:
|
*wszystkie niezbędne słowniki, w tym słownik państw z obsługą kodów krajów Unii Europejskiej;
|
|
*komputer z procesorem Pentium II 350 MHz (lub lepszym),
|
*sporządzanie wielu zestawień i raportów (rejestr VAT, bilans, remanent na dowolny dzień, wyliczenie zrealizowanej marży, szczegółowa analiza i graficzna prezentacja wyników sprzedaży, zestawienia dotyczące opakowań zwrotnych itp.); możliwość dołączania własnych zewnętrznych modułów zestawień;
|
|
*64 MB pamięci RAM (lub więcej),
|
*moduł do obsługi promocji cenowych pozwalający dynamicznie kształtować politykę handlową firmy;
|
|
*system operacyjny Microsoft Windows 98SE, Me, NT 4.0, 2000, XP (lub nowszy),
|
*szczegółowa konfiguracja parametrów pracy programu; system uprawnień dla użytkowników;
|
|
*Microsoft Internet Explorer 6.0,
|
*wielopoziomowa współpraca z większością używanych w Polsce drukarek i kas fiskalnych oraz czytników kodów kreskowych; obsługa najnowszych modeli urządzeń fiskalnych;
|
|
*około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (150 MB dla instalacji sieciowej),
|
*rozbudowany system archiwizacji danych; wbudowane zabezpieczenie przed awariami; możliwość przeprowadzania archiwizacji w czasie pracy w sieci oraz archiwizowania danych wybranego podmiotu; ulepszona kompresja danych;
|
|
*dowolny napęd CD-ROM,
|
*przyjazny interfejs użytkownika - obsługa za pomocą myszki, podręczne kalendarzyki, automatyczne przeliczanie dat, zakładki ułatwiające przełączanie się między ekranami itp.;
|
|
*karta graficzna pracująca w rozdzielczości 800 na 600 punktów lub wyższej,
|
*praca jednostanowiskowa lub w sieci komputerowej (licencja podstawowa na 3 stanowiska komputerowe); możliwość przenoszenia danych na dyskietce lub przesyłania ich przez modem oraz definiowania schematów komunikacji;
|
|
*system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000 - w pakiecie znajduje się bezpłatna wersja MSDE (Microsoft SQL Server 2000 Desktop Engine) optymalizowana do pracy na maksymalnie pięciu stanowiskach jednocześnie (w wypadku pracy na większej niż 5 liczbie stanowisk może zajść potrzeba zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server 2000),
|
*praca w systemie MS-DOS lub w oknie DOS w systemie Windows; współpraca z programami księgowymi Insertu: Rewizorem dla Windows i Rewizorem 3 EURO oraz Rachmistrzem 4 EURO.
|
|
*dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków),
|
*W podstawowej wersji pakietu znajduje się licencja do pracy na trzech stanowiskach komputerowych.
Dotychczasowi użytkownicy Subiekta 5 będą mogli zakupić specjalne rozszerzenie w cenie 200 zł netto za wersję 3-stanowiskową lub 250 zł netto za wersję wielostanowiskową.
|
|
*dowolne oprogramowanie sieciowe pracujące w środowisku Windows (do pracy sieciowej).
|